Missie en Visie

ontdek de reis en de bestemming

Waarom NOBLY? bestaan we? doen we wat we doen? dromen wij?

“Wij helpen organisaties te dromen en hun identiteit en ambities te (her)ontdekken en dát te vertalen naar authentieke en onderscheidende creativiteit met effect; voor ambitieuze organisaties die de wereld mooier maken.”

NOBLY werkt hard om zoveel mogelijk bedrijven te motiveren om de wereld een stuk beter te maken. Een wereld die een stukje mooier wordt door de invloed die bedrijven gebruiken. Zo’n wereld ziet er volgens NOBLY als volgt uit:

Bedrijven hebben veel invloed. Wat een verschil in de wereld zou het zijn als bedrijven niet alleen zouden zorgen voor aandeelhouders, maar ook voor hun directe omgeving. Bij NOBLY geloven we dat je succesvol kunt zijn door goed te doen. Niet alleen bloeien op het gebied van financieel kapitaal, maar daarnaast floreren op 3 andere gebieden:

  • Menselijke kapitaal
  • Sociaal kapitaal
  • Natuurlijk kapitaal

Kijk voor meer informatie op economicsofmutuality.com.

We gaan naar een samenleving die steeds transparanter is. Mensen en met name Nederlanders prikken steeds sneller door nep heen. Termen als greenwashing en purpose marketing zijn ontstaan om bedrijven die in de basis niet bezig zijn met iets anders dan aandeelhouders. De purpose die deze bedrijven hebben is zoveel mogelijk opbrengen voor aandeelhouders. Integere en eerlijke bedrijven met een duidelijke “purpose”(oftewel bestemming) met als gevolg een mooiere wereld zullen omarmt worden. Om deze doelen goed over te brengen en vertrouwen te winnen is authenticiteit de sleutel. Jezelf zijn is een kracht en kwetsbaarheid verbind. Niemand vraagt of je perfect wilt zijn. Het gaat erom dat jij en je bedrijf eerlijk zijn.

Voldoening! We weten allemaal al lang dat geld nodig is om het leven wat makkelijker te maken, maar voldoening komt uit hele andere dingen. Zit jij op de juiste plek waar je talenten volledig tot zijn recht komen? Zorg ervoor dat je doet waar je passie voor hebt en daarnaast dat je daar ook voldoening uit haalt in de resultaten. Koppel je passie en doelen aan het helpen van mensen, dan zul je meer uit het leven halen.

We hebben een ambitieus doel: Om bedrijven allemaal zichzelf te laten zijn en vanuit hun kracht te floreren en daarmee de wereld een stuk beter te maken. Om dat te kunnen behalen hebben we hulp nodig. We zoeken daarin continu samenwerkingen en partners om een passend puzzelstukje aan te leggen. Om snel en effectief te gaan moeten we af van de angst van concurrentie en gaan voor samenwerkingen en partnerschappen waarin er een win-win situatie tot stand komt. Niet alleen voor NOBLY en de betrokken partij, maar ook voor de natuur, de samenleving en individuen.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
De waarden van NOBLY uitgebeeld in 1 foto
1

Jezus

Onze inspiratie komt van Jezus en de opdracht die Hij ons gaf uit te voeren om iedereen lief te hebben en mensen die het minder hebben te helpen, ongeacht hun geloofsovertuiging, ras of andere factoren. We zijn hier op aarde niet alleen voor onszelf. Dit willen we doen op de plek waar we talenten hebben, dus in ons geval met creativiteit. We geloven in God, die ons en de aarde gemaakt heeft en hij is de motivatie achter onze missie en visie.

2

Ultrahoge Kwaliteit

Kwaliteit als waarde, ja dat is er nogal 1, want niemand wil iets zonder kwaliteit. Wat we bedoelen met Ultrahoog is dat het opvalt; het gaat om details. In de details komt karakter, persoonlijkheid en kwaliteit pas echt tot zijn recht. Kwaliteit gaat daarnaast om aansluiting op de huisstijl, toch onderscheidend zijn en niet te vergeten… aansluiting op de doelgroep. Pak je de balans daartussen? Dan heb je kwaliteit zonder te kopiëren.

3

Contact + Koffie

Digitaal contact is handig, maar we zullen zoveel als het kan langskomen of je uitnodigen bij ons. Digitaal een bak koffie voor je zetten is toch wat lastig en lang niet zo gezellig. Daarnaast kun je ergens beter komen tijdens een etentje bijvoorbeeld. De chille omgeving zorgt voor connectie, vertrouwen, nieuwe ideeën en hand-on plannen maken.

4

Authentiek

Jezelf zijn. Misschien wel één van de lastigste dingen die er is, want daarmee laat je ook je mindere kanten zien. Wie heeft er ooit bepaald dat je alles moet kunnen om een leuk en effectief bedrijf te zijn? Jezelf zijn brengt de lat om creatief te zijn enorm omlaag en daarnaast heb je door middel van authenticiteit een simpele stap naar vertrouwen. Het achterste van je tong laten zien is spannend, maar brengt je op de langere termijn meer. Jezelf continu wringen in de manieren van een ander breekt je op een gegeven moment op en kan ervoor zorgen dat jij en je bedrijf worden gezien als onorigineel, nep en/of afstandelijk.

5

Lef + Ambitie

Zie je die voetstappen naar dat ravijn? Een obstakel gaan we bij NOBLY niet uit de weg. We zien het als uitdaging om daar te komen waar niemand naartoe wilt. Op het gebied van Marketing & Communicatie, creativiteit, maar ook als bedrijf. Om dingen op een andere manier te doen met lef. We zijn progressief ingesteld en houden van nieuw terrein, de toekomst en verandering.

6

Andere werelden

In het punt “Jezus”hadden we het al over dat we hier niet voor onszelf zijn. Als bedrijf proberen we ons continu te verplaatsen in anderen doelgroepen. Dat maakt het voor ons tof om ons te verplaatsen in andere mensen buiten onze eigen belevingswereld. We zijn graag bezig met die “andere werelden” en zijn continu op zoek naar hoe we de wereld van de minder gelukkigen iets hoopvoller kunnen maken. Dat doen we door te werken met idealistische partijen, goede doelen te supporten en in onze directe omgeving.

7

Visie + Effectief

Met onze NOBLY verrekijker kijken we graag vooruit. Vooruit naar trends binnen ons vak, maar ook vooruitstrevend met bijvoorbeeld mileu. Als bedrijf doen we voor jou ook graag dingen die nut hebben op de lange termijn en kijken we graag met je vooruit. Is wat je nu aan het doen bent wel nuttig voor de tijd die komen zal? Samen helpen we je goede keuzes te maken die je verder helpen; niet alleen met mooiheid.

8

Fun

Je veter zit los! Ja, je hoort het. We zijn van de goede grappen. Zonder gekheid: We willen dat ieder bedrijf enthousiast wordt van zijn/haar eigen bedrijf en dat marketing – waar toch veel ondernemers een broertje dood aan hebben – ook zorgt voor lol en fun in de tent. Fun komt ook weer terug in ons persoonlijk contact. We willen Creativiteit weer leuk maken voor ieder bedrijf, zonder de balans te verliezen met efficiëntie. Weet je wel hoe efficiënt fun kan werken?

9

Transparant

Doorzichtig zijn, transparant, niks willen verstoppen. Binnen NOBLY willen we in alles open zijn, eerlijk en integer. Op die manier willen we je vertrouwen winnen en open uitleggen wat zaken bijvoorbeeld kosten, hoe lang we ergens mee bezig zijn geweest, hoe prijzen opgebouwd zijn en je eerlijk vertellen dat de plannen die je hebt misschien niet zo effectief zijn. Zo willen we graag toegankelijk blijven onder elkaar als team, maar ook met jou.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
De waarden van NOBLY uitgebeeld in 1 foto
1

Jezus

Onze inspiratie komt van Jezus en de opdracht die Hij ons gaf uit te voeren om iedereen lief te hebben en mensen die het minder hebben te helpen, ongeacht hun geloofsovertuiging, ras of andere factoren. We zijn hier op aarde niet alleen voor onszelf. Dit willen we doen op de plek waar we talenten hebben, dus in ons geval met creativiteit. We geloven in God, die ons en de aarde gemaakt heeft en hij is de motivatie achter onze missie en visie.

2

Ultrahoge Kwaliteit

Kwaliteit als waarde, ja dat is er nogal 1, want niemand wil iets zonder kwaliteit. Wat we bedoelen met Ultrahoog is dat het opvalt; het gaat om details. In de details komt karakter, persoonlijkheid en kwaliteit pas echt tot zijn recht. Kwaliteit gaat daarnaast om aansluiting op de huisstijl, toch onderscheidend zijn en niet te vergeten… aansluiting op de doelgroep. Pak je de balans daartussen? Dan heb je kwaliteit zonder te kopiëren.

3

Contact + Koffie

Digitaal contact is handig, maar we zullen zoveel als het kan langskomen of je uitnodigen bij ons. Digitaal een bak koffie voor je zetten is toch wat lastig en lang niet zo gezellig. Daarnaast kun je ergens beter komen tijdens een etentje bijvoorbeeld. De chille omgeving zorgt voor connectie, vertrouwen, nieuwe ideeën en hand-on plannen maken.

4

Authentiek

Jezelf zijn. Misschien wel één van de lastigste dingen die er is, want daarmee laat je ook je mindere kanten zien. Wie heeft er ooit bepaald dat je alles moet kunnen om een leuk en effectief bedrijf te zijn? Jezelf zijn brengt de lat om creatief te zijn enorm omlaag en daarnaast heb je door middel van authenticiteit een simpele stap naar vertrouwen. Het achterste van je tong laten zien is spannend, maar brengt je op de langere termijn meer. Jezelf continu wringen in de manieren van een ander breekt je op een gegeven moment op en kan ervoor zorgen dat jij en je bedrijf worden gezien als onorigineel, nep en/of afstandelijk.

5

Lef + Ambitie

Zie je die voetstappen naar dat ravijn? Een obstakel gaan we bij NOBLY niet uit de weg. We zien het als uitdaging om daar te komen waar niemand naartoe wilt. Op het gebied van Marketing & Communicatie, creativiteit, maar ook als bedrijf. Om dingen op een andere manier te doen met lef. We zijn progressief ingesteld en houden van nieuw terrein, de toekomst en verandering.

6

Andere werelden

In het punt “Jezus”hadden we het al over dat we hier niet voor onszelf zijn. Als bedrijf proberen we ons continu te verplaatsen in anderen doelgroepen. Dat maakt het voor ons tof om ons te verplaatsen in andere mensen buiten onze eigen belevingswereld. We zijn graag bezig met die “andere werelden” en zijn continu op zoek naar hoe we de wereld van de minder gelukkigen iets hoopvoller kunnen maken. Dat doen we door te werken met idealistische partijen, goede doelen te supporten en in onze directe omgeving.

7

Visie + Effectief

Met onze NOBLY verrekijker kijken we graag vooruit. Vooruit naar trends binnen ons vak, maar ook vooruitstrevend met bijvoorbeeld mileu. Als bedrijf doen we voor jou ook graag dingen die nut hebben op de lange termijn en kijken we graag met je vooruit. Is wat je nu aan het doen bent wel nuttig voor de tijd die komen zal? Samen helpen we je goede keuzes te maken die je verder helpen; niet alleen met mooiheid.

8

Fun

Je veter zit los! Ja, je hoort het. We zijn van de goede grappen. Zonder gekheid: We willen dat ieder bedrijf enthousiast wordt van zijn/haar eigen bedrijf en dat marketing – waar toch veel ondernemers een broertje dood aan hebben – ook zorgt voor lol en fun in de tent. Fun komt ook weer terug in ons persoonlijk contact. We willen Creativiteit weer leuk maken voor ieder bedrijf, zonder de balans te verliezen met efficiëntie. Weet je wel hoe efficiënt fun kan werken?

9

Transparant

Doorzichtig zijn, transparant, niks willen verstoppen. Binnen NOBLY willen we in alles open zijn, eerlijk en integer. Op die manier willen we je vertrouwen winnen en open uitleggen wat zaken bijvoorbeeld kosten, hoe lang we ergens mee bezig zijn geweest, hoe prijzen opgebouwd zijn en je eerlijk vertellen dat de plannen die je hebt misschien niet zo effectief zijn. Zo willen we graag toegankelijk blijven onder elkaar als team, maar ook met jou.

Team NOBLY

leer de NOBLY bemanning kennen

Bart Moree

Bart Moree

Oprichter + Creatief Brein

Door deze jonge creatieve drang met de opleiding Media & Entertainment Management (MEM) te verstevigen, begon het bij me steeds meer te kriebelen om management te combineren met Grafisch ontwerp en video.

Hierdoor was de stap naar een grafisch bedrijf een logische, maar wel een stap die nog een aantal jaar op zich liet wachten. In 2013 was de droom om een bedrijf omtrent online video en design te starten zodanig gegroeid dat er geen mogelijkheid meer was om dit tegen te houden voor me. Na ruim een jaar parttime ondernemen werd de naam in juli 2014 veranderd in NOBLY, werd Annemieke mijn vennoot en ben ik fulltime aan de slag gegaan om mijn droom na te jagen.

“Werken om te creëren is een droom die uitkomt. In een dag zitten al zo weinig uren, dat volledige toewijding een logische stap was.”

Anna Moree

Anna Moree

Partner + Projectleider

Mijn perfecte plaatje van de wereld is waar ieder mens haar talent inzet, gelooft in mogelijkheden en oog heeft voor haar omgeving.
Ik word enthousiast als mensen hun dromen waar willen maken en ik wil ze dan ook graag verder brengen in het realiseren ervan. Door met hen mee te lopen, in de processen advies te geven en deel uit te maken van het creëren van creaties waarmee ze succesvol zijn én hun omgeving positief beïnvloeden. Samen maken we impact voor een mooiere wereld.

My perfect day is in gesprek zijn met iemand die vertelt wie hij/zij is, doet en wat hij/zij voor zich ziet, deel zijn van brainstormsessies voor creaties of alleen al zijn in een omgeving waar mensen creëren ♥.

“Blijf altijd jezelf en volg je hart. Alles is mogelijk met God, als je erin gelooft en er liefde en passie voor hebt.”

Diede den Hartogh

Diede den Hartogh

Grafisch Ontwerp

Op de basisschool was ik altijd in mijn element als we handarbeid hadden en ik bleef soms langer zitten om het af te maken. Op de middelbare school was dit niet anders. Beelden en vorming was mijn moment van ontspanning en creativiteit waar ik intens van genoot.

Toen ik moest gaan kiezen voor een opleiding was het voor mij al snel duidelijk dat ik een creatieve opleiding wilde gaan doen. Zo ben ik uiteindelijk bij het Grafisch Lyceum in Utrecht terecht gekomen waar ik de opleiding Grafische Vormgeving ben gestart.

Toen ik van NOBLY en hun missie en visie hoorde kon ik niet anders dan ‘ja’ zeggen toen Bart en Anna vroegen of het mij leuk leek om bij NOBLY stage te lopen.

“Net dat ene beetje aandacht en oog voor detail kan voor grote impact zorgen en ik lever hier graag mijn bijdrage aan.”

Renaldo Vroon

Renaldo Vroon

Geluidsman en audionabewerking

Ik was altijd gefascineerd door de mogelijkheid om verhalen te vertellen door middel van muziek en dans. Toen ik eenmaal begon aan mijn opleiding Communicatie – International event, music & entertainment Studies (CO IEMES) zag ik de impact die bedrijven kunnen maken op de maatschappij als zij hun verhaal goed neerzetten.

Het vertellen van verhalen en zorgen dat deze op een impactvolle manier overkomen, daar ligt mijn hart. Met Bart werkte ik op freelance basis al enige tijd mee. Toen de kans kwam om fulltime mee te bouwen aan NOBLY en haar doelen was de stap snel gezet. Werken bij NOBLY was een logische stap om hier aan bij te dragen.

“Iedereen heeft een verhaal dat het waard is om te vertellen, daar werk ik graag aan mee”

Verder praten over je bedrijf?

Over jezelf zijn, onderscheidende communicatie, grafisch ontwerp en meer

*ook een theetje, sappie en water

Over Nobly

Jou en je organisatie helpen te onderscheiden met communicatie & reclame; dat is wat wij doen. Wij duiken samen in je bedrijf om het succesvol te maken met grafisch ontwerp, bedrijfsvideo en meer.