Communicatie advies

zodat jij jezelf opvallend, uniek & stijlvol laat zien en zo aanzet tot actie.

Zichtbaar zijn en invloed uitoefenen

Communicatie, marketingcommunicatie, huisstijl en branding draaien om één ding. Zichtbaar zijn voor de buitenwereld en potentiële klanten tot actie aanzetten. Hoewel bedrijven zich de afgelopen decennia wel in de kijker hebben gespeeld lieten de meeste niet écht iets van zichzelf zien, maar wat je zag was vaak een masker. In een tijd waarin mensen steeds makkelijker door overdrevenheid en nepheid heen prikken is authenticiteit en vertrouwen de sterkste maar ook enige basis voor een goede reputatie en de meeste invloed op de lange termijn. Wij kijken naar alle aspecten om tot een gedegen communicatieadvies te komen.

NOBLY communicatieadvies

Met de dienst Communicatieadvies helpen we bedrijven om zichzelf te vinden en te definiëren. Als dit staat of al eerder gedaan is kunnen we dit vertalen naar creatieve communicatiecampagnes en communicatieuitingen. Dus voordat je aan de slag kunt met video, grafisch ontwerp en fotografie moet je eerst een goed idee hebben en bepalen welk doel je wilt bereiken. Het is dus belangrijk van tevoren goed na te denken over je communicatie en communicatiestrategie.

Voor een effectief marketing- en communicatieadvies gebruiken we onze NOBLY+ Methode. Iets verder naar onderen vind je onze communicatieadvies methode uitgewerkt.

“NOBLY is een enorme aanwinst voor You!nG geweest. Om You!nG meer in de picture te krijgen maakte NOBLY een promofilm. Van brainstormen tot het eindresultaat was Bart betrokken. Zijn creativiteit en professionaliteit hebben ons niet alleen een mooi resultaat opgeleverd maar maakte ons ook scherp om onze visie krachtig neer te zetten. NOBLY heeft een inspirerend team met passie voor beeld en kwaliteit. Wil je het resultaat zien? Check www.you-ng.nl

“Voor Frentzo heeft NOBLY geweldig werk verricht met de huisstijl. NOBLY heeft de skills om goede producten af te leveren. Dit komt omdat ze weten wat de huidige trends zijn in combinatie met het doelgericht en efficiënt werken om zo tot een fantastisch product te komen. Het is prettig om met Bart samen te werken. Naast het bewust zijn van de laatste trends is hij fijngevoelig in het ontdekken wat ik als klant daadwerkelijk wil.”

“Een professioneel en creatief bedrijf met een persoonlijke benadering voor een eerlijke prijs. Zeer effectief ook op korte termijn. Voor elk marketingadvies of ontwerp zullen we zeker terug bij NOBLY komen.”

“Bart Moree van NOBLY heeft mij geholpen met in kaart brengen wat ik precies te bieden heb met mijn nieuwe bedrijf Skoons en hoe ik mezelf het beste kan beschrijven. Hij heeft de schets van mijn logo doorontwikkeld. Ook heeft hij mijn visitekaartjes ontworpen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en kan samenwerken met Bart van harte aanbevelen!”

“Persoonlijk, strak, vriendelijk maar toch zakelijk. Zo moest het logo en de huisstijl worden van Jouw! administratie. Bij Bart en Anna ben je dan in goede handen. Onze samenwerking was erg prettig. Door de duidelijke communicatie en de expertise van NOBLY is het tot een mooi resultaat gekomen. NOBLY staat voor Authentieke Communicatie & Creatie en dit is duidelijk te merken. Bart denkt mee met de droom die wij hebben met Jouw! administratie en kan dit visueel omzetten.”

“Bart heeft naar volle tevredenheid onze website onderhouden, social media communicatie op orde gebracht en onze maandelijkse nieuwsbrieven verzorgd. Ik kan hem van harte aanbevelen, zowel voor de uitvoering van communicatie werkzaamheden, alsook zeker zijn adviserende rol om de communicatie op een hoger niveau te krijgen.”

Big Bang Brainstorm

  • Light

  • €145
  • Brainstorm
  • Verslag maken
  • Verdiepen onderwerp
  • Incl. reiskosten
  • Light

  • 145
  • 2 uur
  • Earth

  • 195
  • 2 uur
  • Universe

  • 295
  • 2 uur

Hoe ziet de ruimtereis van ons communicatieadvies eruit

Van opstijgen tot landing tot het plannen van een nieuwe ruimtewandeling

  • Stap 1

     

    Nieuwe basis en klaarmaken voor vertrek

    Voordat we goed communicatieadvies kunnen geven is het belangrijk dat de basis van de onderneming goed staat. Wat is het bestaansrecht van je bedrijf? Heb je naast een product nagedacht over waar je naartoe wilt? Wat is de droom? Dit definiëren en vastleggen in Jip-en-Janneke-taal helpt enorm voor de focus van je marketingcommunicatie. Hiermee wordt de basis gelegd van je ruimtestation.

  • Stap 2

     

    Onderzoeken en Brainstormen

    Is de basis gelegd? Mooi. Als tweede stap van communicatieadvies kunnen we nu aan de slag met een onderzoek en/of een brainstorm. Dit kan in het beginstadium zijn voor een logo en een huisstijl. Daarnaast als herhalende stap voor een specifieke communicatiecampagne. Stap “N” geeft je inzicht in “Dit is wie ik ben en waarvoor ik het doe”. Hoe ga je dat op een effectieve, originele en leuke manier communiceren? Hierover denken we na met fotografie, symboliek, kleuren, etc. En in een later stadium ook over specifieke campagnes om je doelen te halen.

  • Stap 3

     

    Bouwen en Ontwikkelen

    Nu gaan we het schip bouwen. Stap 1 & 2 gaan vooral over nadenken en definiëren. De volgende stap van communicatieadvies is het bouwen en ontwikkelen. De creatieve ideeën zijn er nu, maar moeten nog wel uitgewerkt worden. In de proces kom je weer voor allerlei keuzes te staan, omdat het idee nu echt tot leven komt.

  • Stap 4

     

    Lanceren en Doen

    Als alles klaar is, is het tijd om te lanceren en de veilige vaste grond vaarwel te zeggen. Nu gaan we echt nieuw terrein betreden. Daarbij geven we communicatieadvies over de manier van lancering en welke richting we op gaan. Ondanks onderzoek van tevoren , is lanceren en openbaar maken op marketingcommunicatievlak geen exacte wetenschap. Doordat we “Doen” kunnen we wel leren van de gekozen doelgroep. Dit geeft later de mogelijkheid om iets bij te sturen of de koers compleet te wijzigen.

  • Stap 5

     

    YES! Resultaten

    Na een succesvolle lancering krijg je de eerste resultaten van je activiteiten. Deze fase geeft je inzicht wat het effect is van al je harde denkwerk. Daarnaast geeft het je in deze fase al de mogelijkheid om bij te sturen met het communicatieadvies.

  • Stap 6

     

    Analyse en Evaluatie

    Tijdens de reis bekijken wij de resultaten, hieruit kunnen conclusies getrokken worden. Hier kan direct een actie aan gekoppeld worden of tot later bewaard worden. Dit kan goed zijn om te onthouden voor een volgende keer. In zo’n situatie kan een groot gedeelte van je videokijkers bijvoorbeeld afhaken binnen 10 seconden. Als we daar meer inzicht in hebben, kunnen we weer gericht communicatieadvies geven over vervolgstappen in de communicatie.

  • Stap 7

     

    Veilige Landing en Nieuwe Reis Plannen

    De reis komt nu tot zijn einde en je landt rustig op een mooie landingsbaan. Er is niet echt tijd om te lang te rusten, want de plannen voor de volgende “NOBLY+ reis” worden al gemaakt. De resultaten van de afgelopen cirkel worden bekeken en geëvalueerd.  Vervolgens worden uit de resultaten conclusies en leerpunten getrokken. Hier wordt bij een volgende communicatieadvies weer rekening mee gehouden.

  • Stap 8

     

    Repeat

    Bijgetankt en vol nieuwe ideeën begint de volgende reis, want om zichtbaar te blijven is één ruimtemissie nooit genoeg. Je zult moeten blijven onderzoeken, bouwen, lanceren en analyseren. Zo word je steeds een stukje beter. NOBLY helpt hierbij graag met marketing- en communicatieadvies. Op die manier kun je de doelen behalen die je voor ogen hebt.

    Goede reis!

Verder praten over je bedrijf?

Over jezelf zijn, onderscheidende communicatie, grafisch ontwerp en meer

*ook een theetje, sappie en water

Over Nobly

Jou en je organisatie helpen te onderscheiden met communicatie & reclame; dat is wat wij doen. Wij duiken samen in je bedrijf om het succesvol te maken met grafisch ontwerp, bedrijfsvideo en meer.