Communicatietip voor bedrijven nr. 16 | Sinterklaas de strateeg

EXCLUSIEF: SINTERKLAAS GEEFT SOCIAL MEDIA TIPS
Sinterklaas weet elk jaar weer Nederland op zijn kop te zetten en brengt hordes mensen op de been. Hoe doe hij dat en hoe bereidt hij zich voor?

Ja, nog een paar nachtjes en dan struin ik weer over je dak met Amerigo. Ik, de goedheiligman, moet eerlijk bekennen ook wel een beetje schijnheiligman te zijn. Ik doe namelijk alsof ik één periode per jaar in Nederland ben, de voorbereiding me simpel af gaat, op een verouderde stoomboot vaar en dus niet mee ga met mijn tijd, maar eigenlijk… ben ik het gehele jaar met een team gefocust om in een korte periode te knallen met moderne middelen; dus ook op met online video en social media.
Marketingcommunicatie wordt steeds complexer voor een oude klaas als ik, maar om goed bij te blijven gebruik ik de expertise van partijen zoals NOBLY. Mijn paar weken of fame per jaar zijn goed uitgedacht met een duidelijke strategie. Losse flarden posten op social media helpen mij echt niet meer verder.

De NOBLY zakelijke Sinterklaas tip voor het einde van 2018 is: Werk aan je contentplan voor aankomend jaar.

Deze video is eerder gepost op Instagram, Youtube en Facebook.

Ga naar communicatietip 17: Samen voor grotere dromen
Ga naar communicatietip 15: Waardeer het zichtbare innerlijk van je bedrijf

 

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *