Bianca van You!nG en Bart van NOBLY over de ervaring van Bianca over de samenwerking met NOBLY

Ervaring Opdrachtgever | Over doeboekje I’M You!nG

Hoe opdrachtgevers de samenwerking met ons ervaren vinden we erg belangrijk. Daarnaast vinden we het ook leuk als wij de opdrachtgever goed ervaren. Het persoonlijke contact doet ons goed en is onze kracht. Stichting You!nG is zo’n organisatie waarbij het gewoon klikt. We gingen langs en deden een interview met Bianca Boender, de directeur van You!nG, over haar ervaring met de creatie van doeboekje I’M You!nG.

I’M You!nG | Een creatief doeboekje

I’M You!nG is een creatief doeboekje voor jongeren waarmee ze aan de slag gaan met zichzelf. Stichting You!nG speelt hiermee meer in op de individu naast de groepsmethodieken die de stichting ontwikkelt voor jongeren. Met het boekje leren ze zichzelf beter kennen en worden ze klaargemaakt voor de maatschappij.

Bianca vertelt

Als jongeren dit boekje zien in de categorie 12 t/m 17 willen ze gelijk aan de slag. Zowel jongens als meisjes, want het ziet er stoer en fris uit volgen Bianca Boender. ‘Ik ben gaan werken met Bart & Annemieke, omdat zij echt super creatief zijn’, begint Bianca. “Het is fijn om met ze samen te werken en ik wist van tevoren dat als ik Bart & Annemieke zou vragen het boekje een out-of-the-box boekje werd en het groter zou worden dan de ideeën in mijn hoofd.”

“Kortom: De samenwerking was top”

Bianca Boender over onze samenwerking

Bianca vertelt dat ze zelf wel creatief is, maar qua vormgeving niet. “the Nobly Creative heeft geholpen mijn ideeën op een ander level te brengen wat er ook nog eens mooi uitziet, kwaliteit heeft en heel creatief is. Jongeren zijn snel ergens op uitgekeken namelijk.”

De doelgroep tieners is een doelgroep waar Annemieke en ik niet superveel van wisten. We moesten ons erg goed verdiepen wat jongeren leuk vinden, want er is nogal wat veranderd sinds wij in de lefftijdscategorie 12 t/m 17 zaten. Bianca vertelt:”the Nobly Creative stelde mij goede vragen en heeft zelf goed geobserveerd, gekeken en ontdekt wat jongeren bezig houd.”

the Nobly Creative Jeugdigheid

the Nobly Creative Jeugdigheid

Onze jeugd werd ook nog benadrukt wat een compliment is voor ons inlevingsvermogen, omdat een zakelijke doelgroep voor mij, maar ook voor Annemieke makkelijker is om te vertalen naar een product.

De communicatie verliep erg vlot en soepel. “Bart en Annemieke dachten écht mee in het proces en hielden telkens in gedacht waar het boekje voor bedoeld was. Als jongeren nu het boekje zien hebben ze gelijk de neiging er in te bladeren. Het is aantrekkelijk en jeugdig. Zeker niet oudbollig. ”

“Kortom: De samenwerking was top”


0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *