Bart Moree die een klant in NOBLY rood als ambassadeur verwelkomt

Communicatietip voor bedrijven nr. 9| Ambassadeursstrategie

Samen bereik je meer. PUNT! Betrek je klant in je bedrijf. Wie kan jij vragen als referentie?

Hoe zorg je voor vertrouwen bij potentiële klanten in korte tijd? Naast een integere en authentieke houding kun je je huidige klanten gebruiken. Neeee, niet misbruiken, maar ze betrekken bij je bedrijf en ze laten vertellen over jou. Wees toch ‘ns niet zo bang om een sterke band op te bouwen met je klanten, misschien zelfs vrienden te worden, want samen sta je écht sterker en je kunt elkaar helpen!

Een review of referentie van een tevreden klant is meer waard dan de meest onderscheidende en creatieve marketingcommunicatie. Daar tegenover is een review op zichzelf zonder sterke identiteit om naar door te verwijzen, ook weer net niks. Voor een goede reputatie heb je allebei nodig; ambassadeurs en een eigen, duidelijke en sterke bedrijfsidentiteit.

Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook

Ga naar communicatietip 10:  Waarom tekst altijd relevant zal blijven
Ga naar communicatietip 8:    Bart over voldoening

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *