Bart van NOBLY glimlachend met een doosje met brillen erin die hij omhoogt houdt.

Communicatietip voor bedrijven nr. 8 | Voldoening

Ik haal mijn voldoening uit bedrijven activeren om meer “mens” te zijn. Geld is noodzakelijk, maar heeft niet de hoofdrol. Hoe haal jij voldoening uit je werk?

Waar wordt jij écht gelukkig van? Uiteraard houden we allemaal van mooie spullen en een avontuur naar een exotisch oord. Maar zelfs als ik dát allemaal hebt, zijn er dingen in mijn eigen leven die me meer voldoening geven dan bezit en geld. Uiteraard heb ik geld nodig en kan ik er veel mooie dingen mee doen, maar met NOBLY hebben Annemieke en ik heel bewust gekozen om een bedrijf te beginnen met een purpose; een doel / een bestemming. Om organisaties te helpen een verschil te maken op deze aardbol vanuit wie ze zijn, vanuit hun diepste drijfveren.

Ik zie een wereld voor me waarin bedrijven hun invloed grijpen en de wereld een mooier plekje maken. Ik word pas echt gelukkig als ik samen met een ander bedrijf de wereld een stukje leuker maak. Wat maakt jij supergelukkig als je je geen zorgen hoefde te maken om geld? Doe dat vandaag en daag jezelf uit. Live long and prosper.

Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook

Ga naar communicatietip 9: de klant als ambassadeur
Ga naar communicatietip 7:  geheel van een huisstijl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *