Bart Moree wijst naar het logo van NOBLY

Communicatietip voor bedrijven nr. 1 | Uniek logo of niet | Made by NOBLY

Stelling: Het logo is zeer belangrijk voor de invloed die een bedrijf heeft. Bekijk de video en laat je reactie weten in de comments.

Een bedrijf heeft altijd een logo! Maar hoeveel waarde hecht je aan dat logo? Is het een noodzakelijk kwaad dat snel even gemaakt is? Of zie je een logo, net als ik, als het kloppende hart van je organisatie? Een waardevol logo is niet alleen een bedrijfsnaam in letters, maar heeft waarde omdat het jouw bedrijf een uniek gezicht geeft. En dáár gaat het mis bij veel bedrijven. Met weinig moeite heb je wel een logo dat er modern uitziet, maar de uitdaging zit ‘m in een logo creëren dat aantrekkelijk én uniek is en je bedrijf vertegenwoordigd. Zorg dat je trots kunt zijn op je logo en gebruik het als kapstok voor je volledige verhaal; van digitale communicatie tot persoonlijke gesprekken. “Just-to-be-pretty” is niet het doel. Uniek, persoonlijk en van invloed zijn wel. Wat maakt het logo van jouw bedrijf uniek? Laat het weten in de comments!

Deze video is eerder gepost op Instagram en Facebook

Ga naar communicatietip 2: een video over video

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *